Manager clientela si operatiuni - Sucursala CraiovaFixed term contractCraiova, Romania
Răspunde la anunțManager clientela si operatiuni - Sucursala Craiova
Fixed term contract|Craiova|Retail & online banking
Manager clientela si operatiuni - Sucursala Craiova
Misiune
Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe pozitii de Front Office. Vei lucra
- un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.
Responsabilitati principale
Ø Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu:
o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
o Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile clientilor ;
o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
o Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice ;
o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ;
o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti;
o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata;
o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare;
o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare;
o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ;
o Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina inactivarea lor.
Ø Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei, verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;
Ø Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, etc. );
Ø Efectueaza operatiunile (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv constituiri/ lichidari produse de economisire si verifica documentele aferente operatiunilor realizate;
Ø Proceseaza/ primeste si verifica documentele aferente operatiunilor curente (in lei, valuta) si le transmite catre CRSC /CPOV pentru prelucrare ( instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ) ;
Ø Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
Ø Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
Ø Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
Ø Identifica si atrage noi clienti
Ø Colaboreaza cu Managerii SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail-PF;
Ø Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:
o Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor ;
o Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre Banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru Banca.
Ø Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc.
Ø Participa la actiunile de :
o animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti;
o formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale;
Ø Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora.
Ø Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism
Ø Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul arasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
Ø Aplica principiile„clean desk” policy" (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
Ø Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.
Profil
Cunostinte si experienta
- comerciale specifice produselor bancare
Evoluţie
BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea.
Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil. BRD este un angajator cu sanse egale , oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala.
BRD is committed to promote diversity, equity and inclusion. We are proud to offer a work environment where diversity of backgrounds, cultures, ideas and experiences boost innovation and creativity. Regardless of your identity, your application and competences will be considered objectively and fairly. BRD is an equal opportunities employer , offering career opportunities to applicants and employees regardless of gender, age, sexual orientation, disability, religion or any other individual feature.
Descriere
BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excellent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.
We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents , regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination.
Reference: 24000GVW Entity: BRD Starting date: 2024/07/03 Publication date: 2024/06/20 ShareFii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă