Office Manager
Răspunde la anunțClientul nostru are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea si realizarea de decoruri, costume si recuzită pentru teatru dramatic si muzical, televiziune, evenimente speciale, expoziții, festivaluri, situându-se in topul companiilor de profil din Europa, fiind solicitată să participe la realizarea unor proiecte de anvergură pe plan mondial, cum ar fi Ceremoniile de Deschidere si Închidere a Jocurilor Olimpice, Atena 2004. Printre clienții lor se numără renumite case de teatru si operă, agenții de publicitate și producători de evenimente speciale din Europa (ex. UNTOLD Romania), SUA, Canada și Japonia. Biroul clientului se află lângă Hala Laminor, lângă Metrou Republica.
Cum vei contribui la succesul companiei:
În calitate de Office Manager, vei juca un rol esențial în sprijinirea administrativă a echipei clientului nostru, asigurându-te că operațiunile de zi cu zi se desfășoară fără probleme. Responsabilitățile tale vor varia de la gestionarea relațiilor cu banca, corespondența cu clienții și furnizorii, până la achizițiile de materiale și coordonarea cu transportatorii. Vei fi, de asemenea, responsabil(ă) pentru întocmirea diverselor situații și documente. Aceștia sunt în căutarea unei persoane care este deschisă să își extindă cunoștințele în domeniul inteligenței artificiale și Chat GPT, pentru a eficientiza și mai mult procesele companiei.
Ce responsabilități vei avea:
- Asistență directă pentru administratorul firmei în îndeplinirea sarcinilor zilnice.
- Gestionarea relațiilor cu banca și coordonarea cu clienții și furnizorii.
- Responsabil/ă pentru achizițiile de materiale necesare și dialogul cu transportatorii.
- Întocmirea diverselor situații și documente administrative.
- Utilizarea cunoștințelor de AI/Chat GPT pentru optimizarea proceselor interne
Ce abilități / caracteristici personale trebuie să ai:
- Engleză la nivel avansat (scris, citit, vorbit).
- Cunoașterea unei alte limbi constituie un avantaj, ideal germană.
- Competență în utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, etc. ).
- Abilități solide de navigare și efectuare de tranzacții online (achiziții, vânzări, căutări etc. )
- Cunoștinte AI/Chat GPT si apetit pentru self training in acest domeniu
- Excelente abilități organizatorice și de comunicare
- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan.
- Eventual permis de conducere categoria B
Ce beneficii vei avea:
- Salariu de 4. 500 let NET primele 3 luni, apoi 5. 000 lei NET (cu prognoza de crestere de 10% pe an)
- Abonament transport in comun (suprafață + metrou)
- 21 zile de concediu + sărbătorile legale
- Telefon serviciu
- Mediu de lucru dinamic și prietenos, într-o echipă dedicată
- Oportunități de dezvoltare profesională
- Mod de lucru: primele doua luni prezență la birou 4 zile/săptămână; dupa 2 luni: 2 zile fizic + 3 zile online.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă