
Operations Specialist
Compania REO Medical a fost înființată în 2014 cu gândul de a redefini domeniul recuperării medicale și a aborda diferit acest domeniu, atât din prisma echipamentelor oferite, cât și a colaborării cu clienții și a formării echipei de profesioniști. Echipa REO Medical și portofoliul de produse de ultimă generație a permis conturarea unei comunități în rândul clienților având astfel șansa de a crește zi de zi, de a educa și a redefini domeniul recuperării medicale.
Tipul de persoană pe care o căutăm:
- Nivel de experiență middle level (2-5 ani) în pozitii similare, inclusiv roluri din domenii precum contabilitate, financiar, project management;
- Care să aibă capacitatea logică de a înțelege un proces/procedura;
- Cu așteptări înalte, atentă la respectarea standardelor de calitate și deschisă la feedback;
- Creativă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilități de comunicare;
- Să fii utilizat sau să fii intrat in contact cu un program de contabilitate, ideal Saga;
- Să utilizeze la un nivel mediu Microsoft PowerPoint, Word, Excel. Cunoașterea unui tool de tip CRM constituie un plus;
- Să cunoască limba engleză la nivel mediu-avansat. Cunoașterea limbii franceze este un plus;
- Cu atitudine colegială si cu spirit de echipă: empatică, dornică să asculte și să împărtășească experiențe profesionale și să respecte regulile și procedurile.
Responsabilitati
1. Analiză operațională și costuri
- Colectare, prelucare, după caz, și raportare a datelor tehnice (nr. zile, defecte, costuri), urmărire finalizare proces.
- Raportare financiară lunară/ periodică automatizat prin NextUp (facturat, încasat, split public/privat).
- Monitorizarea activității comerciale (taskuri realizate vs.planificate în mCRM).
2. Gestionare comenzi piese de schimb
- Identificarea pieselor necesare pentru înlocuire sau completare stoc (in relaționare cu departamentul tehnic)
- Plasarea și urmărirea comenzilor în sistemul NextUp.
- Supravegherea întregului flux de procesare a comenzilor.
3. Organizarea documentară
- Actualizarea, traducerea și arhivarea documentației tehnice.
- Alte activităti legate de organizarea documentară
- Suport și administrare tool-uri interne
- Asigurarea backup-ului periodic în miniCRM și NextUp.
- Monitorizarea funcționării corecte a platformelor miniCRM, NextUP, Harp. Se va analiza necesitatea participărilor la cursuri de formare.
- Preluare și soluționare solicitări interne privind tool-urile.
- Implementarea și urmărirea automatizărilor interne.
4. Contracte și relații comerciale
- Gestionarea contractelor de service: expirări, facturare, notificări.
- Organizarea digitală a contractelor în derulare.
- Colaborare cu echipa de vânzări și tehnică pentru actualizări contractuale.
5. Urmărirea si documentarea problemelor tehnice
- Creare și actualizare carduri miniCRM pentru fiecare problemă apărută.
- Colaborare cu furnizorii și echipa tehnică internă pentru rezolvări rapide.
6. Documentare și task management
- Documentarea zilnică a activităților și taskurilor.
- Menținerea unei evidențe clare și actualizate a sarcinilor.
Salariu
4500 - 6000RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale
- (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: REO Medical Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 26. 4. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!