Operator Calculator (introducere documente, relatia cu clientul)
DE CE MERITĂ SĂ VENIȚI ALĂTURI DE NOI:
Suntem un
- up format din trei persoane și ne căutam al coleg. Am ”dovedit” deja pe piață și acum dorim să ne extindem activitatea la nivel național. Managerul companiei are peste 25 de ani de activitate în mari companii internaționale din care peste 20 de ani în poziții de conducere.
Munca este exclusiv de birou, interesantă, și oferă un puternic sentiment de utilitate publică și personală. Posibil lucru în regim hibrid (acasă-serviciu) după primul an.
SCURTĂ PREZENTARE A JOBULUI:
Căutăm să ne lărgim echipa cu o persoană care să preia munca administrativă (vorbim strict de muncă birou, secretariat). Pentru toate activitățile vi se va face training. Esențiale aici sunt dorința de a învăța, abilitățile de comunicare, corectitudinea și respectul pentru timpul alocat serviciului. Munca va implica:
- Interacțiune față în față cu clientela (maxim 5 vizite pe săptămână), la biroul nostru, pentru predarea actelor și preluarea unor semnături.
- Preluarea apelurilor telefonice ale clienților noi, interacțiuni telefonice și pe mesageria instantanee cu clienții pentru a verifica dacă
- au transmis prin email toate documentele.
- introducerea de date, generarea unor documente și încărcarea lor pe anumite situri web,
- întocmirea și menținerea la zi a dosarelor pe format hârtie și/sau electronic,
- preluarea și scanarea corespondențe, apoi trimiterea către clienți,
- Pregătirea plicurilor (2-5 plicuri pe zi) pentru curier, predarea plicurilor
- Ținerea la zi a registrelor de cheltuieli, plata facturilor, s. a. m. d.
- Anumite drumuri la activitățile statului (mai degrabă rar).
- Apeluri telefonice către anumite autorități ale statului pentru a urmări starea unor cereri depuse de noi (mult mai rar)
CERINȚE:
- abilități de relaționare interumană, ideal experiență anterioară într-un call centre
- experiența anterioară în munca cu calculatorul (operator PC, call centre, învățământ, etc)
- experiență și plăcerea de a lucra în echipă de echipă,
- să fiți o persoană organizată, capabilă să urmărească singură o listă de
- uri.
- să aveți un istoric de continuitate la locul de muncă (în
- urile anterioare).
- să fiți fluent în lucru cu calculatorul (să înțelegeți structura de foldere de pe calculator, cum se muta sau copiază fișiere, cum să creați fișiere Word, Excel, cum să compuneți un email, s. a. m. d. ). De asemenea este important să tastați rapid.
- Să fiți minimal absolvent de liceu, ideal facultate
- Să aveți cunoștințe decente de gramatică limbii române (vorbit și scris)
- Să aveți cunoștințe minimale de limba engleză (scris/citit, ideal și vorbit)
- Să aveți disponibilitate de a învăța lucruri noi
- Să aveți atenție la detalii
- Să aveți dorința de a învăța lucruri noi, de a face o cariera într-o companie în creștere.
- Să aveți abilitate de a lucra cu publicul (în principal pe telefon, dar și pe email și prin mesageria instantanee (whatapp pe calculator) pe care deseori ii vom suna pentru a cere completarea dosarului, transmiterea unor acte, s. a. m. d.
LOCAȚIA NOASTRĂ:
Sediul firmei este în Militari, pe str. Viscolului nr. 79. Distanțe de deplasare pe jos:
- 5-6 minute, de la stația de autobuz Lidl Iuliu Maniu (Miniprix)
- 12-15 minute, de la stația de metrou Păcii
DEPLASAREA LA SERVICIU:
Deși nu excludem pe termen lung posibilitatea lucrului de acasă în anumite zile ale săptămânii, căutăm în prezent o persoană care să poată lucra la sediu 40 de ore pe săptămână, fără ca naveta casă-birou să îi consume foarte mult timp. Prin urmare candidatul ideal ar trebui să nu fie nevoit să schimbe mijlocul de transport. Va locui probabil în cartierul Militari (Păcii, Lujerului, Gorjului, Uverturii, în special zonele adiacente traseelor de troleu 61 și 62, sau traseelor de autobuz 137, 138, 178, 178, 429, 431, 432, 433) sau va locui în zona Drumul Belșugului (Sector 6), Drumul Bacriului (Sector 6), Militari Residence, Chiajna, Roșu). Menționăm că pentru navetă se poate folosi și autoturismul, firma având suficiente locuri de parcare. Indiferent de mijlocul de transport folosit (auto, bicicletă, autobuz sau metrou)
- am dori ca timpul de navetă să nu vă ia mai mult de 25-30 de minute, în condițiile unui trafic destul de aglomerat în zona Iuliu Maniu.
NICE TO HAVE:
- a doua limba străină (franceza, spaniola, germana, rusa, italiana, etc. )
- experiența în domeniul contabilității primare și/sau dorința de a învăța acest domeniu, în vedea unei cariere ulterioare.
- Ideal (dar nu obligatoriu) persoană nefumătoare. Oricum in birou nu se fumeaza. Avem insa o terasa si gradina superba.
- experiența în domeniul legal (înțelegerea unor clauze contractuale, etc. ) și/sau dorința de a învăța domeniul în vedea unei cariere ulterioare.
- absolvent facultate
- abilitați de coordonare a altor persoane
- sunteți persoana ideala dacă ați lucrat cu publicul (și calculatorul) la companii de telefonie, bănci, firme de curierat, brokeri de asigurări, daca ați lucrat în serviciul clienți, în call
- uri, dacă ați lucrat în zona contabilității primare, în învățământ, în administrația publică)
CE OFERIM:
- un mediu de lucru curat, plăcut, într-o locație liniștită (sediul firmei este înconjurat de un parc de 5000 mp), într-o companie cu un management cu experiență în companii multinaționale, cu istoric excelent în creșterea subordonaților, în dezvoltarea lor profesională și în asigurarea unei cariere pe termen lung.
- respect față de angajat, posibilitatea de a crește din punctul de vedere al responsabilităților și veniturilor
- carieră pe termen lung, într-o firmă care deja a probat, și acum scalează,
- vă astfel posibilități reale de creștere profesională și carieră pe termen lung.
- posibilitatea de a creste din punct de vedere salarial, conform cu performanța și disponibilitatea de
- și asuma responsabilități suplimentare.
- Program de lucru conform cu nevoile dvs. Noi am prefera intervalul 10:00 – 18:30 (cu o jumătate de oră pauză de masă). Putem discuta variante în cazul în care aveți nevoie de alt program de lucru, cu păstrarea normei de 40 de ore pe săptămână.
ALTE INFORMAȚII:
- Asigurăm training pentru toate procesele de muncă.
- Ne dorim oameni onești, capabili să lucreze independent, pe care să ne putem baza și care sunt capabili și doritori să învețe lucruri noi într-un domeniu interesant.
- Suntem deschiși pentru colaborări
- time cu persoane care au lucrat anterior în învățământ și care vor sa înceapă o noua carieră.
NIVEL SALARIAL:
- 2800-3300 lei, posibilitate de creștere în baza performanței
DATE DE CONTACT:
- Datele noastre de contact, inclusiv telefon, le găsiți pe www.patet. ro
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă