
Operator call-center
Responsabilități:
- Preluarea sesizărilor de service si suport software transmise telefonic și pe e-mail din partea clienților RBC;
- Înregistrarea sesizărilor în sistemele de tichete interne - CRM;
- Analiza și diagnosticarea primară a tichetelor, clasificarea acestora pentru a fi escaladate;
- Transmiterea tichetelor către echipele tehnice responsabile sau către partenerii de service RBC;
- Închiderea tichetelor în sistemul informatic;
- Activitati de Back-Office: arhivare documente, foi de interventii, transmiterea pe e-mail a diverselor rapoarte de service catre departamentele RBC etc.
Cerințe:
- Experiență anterioară în Call-Center sau în suport tehnic pentru clienți - reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe MS Office;
- Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu;
- Dorință de implicare și proactivitate;
- Abilități excelente de comunicare cu clientii;
- Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor noi.
Program de lucru:
- Programul de lucru: 8 ore/ zi / 2 ture, Luni – Duminică, acoperite prin rotație:
- 06: 30 AM - 15: 30 PM – include o ora pauza de masa
- 15: 00 PM - 24: 00 PM – include o ora pauza de masa
- Schema turelor: două zile lucrate tura de dimineață, două zile lucrate tura de după-amiază, două zile libere
- Sediul companiei: Sector, zona Baneasa, la cateva statii de autobuz de metrou Aurel Vlaicu
- Mod de lucru: hibrid, cadru de lucru: 2 zile work from home, 3 zile de la birou
Principalele beneficii:
- Tichete de masa
- Card business clinica medicala privata
- Abonament 7 card
- Zi libera de ziua de nastere
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Romanian Business Consult Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 18. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!