![Locuri de munca in startup-uri si IMM-uri.](/img/partneri/jobssup.png)
Operator Helpdesk
Departament: Servicii Electronice&IT (SEIT)
Cerințe:
- Studii medii sau superioare tehnice
- Cunoștințe de nivel mediu legate de funcționarea și ︌︅︂︀︌︆︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎instalarea sistemelor de operare Microsoft Windows
- Cunoștințe de nivel mediu legate de utilizarea și configurarea browserelor web: Edge, Firefox, Chrome, Safari
- Cunoștințe de nivel mediu de configurare și administrare sisteme de operare desktop (Microsoft Windows 10/11)
- Cunoștințe de nivel mediu de utilizare suita Microsoft Office: Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Visio
- Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de calculatoare: switchuri, routere, placi de retea, cabluri, mufe, conectori
- Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie
- Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii: imprimante, scannere
- Persoana foarte bine organizată, capabilă să își creeze și susțină propriul sistem de lucru, cu anticiparea cerințelor și nevoilor specifice activității firmei, pe termen scurt și mediu
- Abilitatea de a documenta/elabora proceduri de lucru pentru anumite activități în care sunt implicate atat persoane cu cunoștințe tehnice, cât și non-tehnice
- Persoana cu limbaj tehnic adecvat, care să poată explica unui utilizator non-tehnic în cuvinte simple elemente de natură tehnică
- Persoană capabilă și dornică să invețe și să acumuleze cunoștințe tehnice utile în lucrul de zi cu zi
Descrierea jobului
- Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software):
- Utilizarea sistemului de operare
- Utilizare suitei ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂de aplicații Microsoft Office
- Utilizare a aplicațiilor interne specifice
- Utilizare a oricaror alte aplicații folosite
- Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât interne cât și externe
- Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane mobile)
- Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor de lucru (prize, cabluri, patch-panel-uri)
- Răspunde prompt la orice problemă aparută la utilizatori, urmărind rezolvarea acesteia în cel mai scurt timp și cu un consum minim de resurse
- Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale companiei
- Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat
- Pastrează în permanență o colaborare bună cu colegii și cere feedback ulterior remedierii problemelor
- Răspunde solicitărilor de orice natură venite din partea superiorilor
- Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte locații decât cea principală.
Pentru acest post, compania își rezervă dreptul de a solicita referințe profesionale și/sau scrisori de recomandare.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă