Order Processing Support Specialist
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
RESPONSABILITATI:
- Raspunde tuturor solicitarilor aparute pe toata durata de viata a comenzilor, venite de la clienti sau de la agentii de vanzari (anticipare marfa, verificat status livrare, anulari, produse livrate gresit, retururi etc)
- Colaboreaza cu toti cei implicati in fluxul comenzilor, implicand Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu clientul, si implementand toate actiunile posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata
- Se asigura de procesarea corecta a comenzilo, utilizand sistemul de management si instrumentele IT ale companiei
- Monitorizeaza comenzile deschise, intervenind proactiv si solicitand interventia celorlalte functiuni responsabile, pentru a se asigura ca nevoile si solicitarile clientului sunt indeplinite
- Anunta cu promptitudine vanzatorul sau clientul cu privire la orice actualizare/modificare a datei de livrare
- Supervizeaza procesul de retur
- Sustinerea agentilor de vanzari si a clientilor in faza de
- vanzare cu privire la comunicarea preturilor, a codului de identificare a produsului, a disponibilitatii si a timpilor de livrare - Raporteaza vanzatorilor orice anomalii privind nivelul stocurilor de produse
- Urmareste integrarea cea mai adecvata cu toate functiile companiei, in special cu Vanzarile, Operatiunile si Depozitul
- Ofera servicii prompte si politicoase clientilor prin ascultarea, interpretarea si raspunderea nevoilor acestora
- Se asigura ca problemele clientilor sunt rezolvate prin telefon/e-mail cu promptitudine si
- un interval de timp minim
CERINTE:
- Absolvent de studii superioare sau medii
- Limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)
- Limba engleza - nivel intermediar
- Experienta anterioara in customer service sau procesare comenzi
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala
- Orientare catre client
- Orientare catre solutii
- Abilitati de gestionare a conflictelor
- Atentie la detalii
- Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă