POSM Admin & Trade Marketing Assistant - Constanta
Role: Offering regional support to Commercial and Sales Department with administrative tasks over POS materials.
Accountabilities:
-Centralize feedback about market received from field team
-Editing contracts
-Create Vendors in SAP
-Editing Invoices
-Printing Bad Debts Late Payment notifications
-Centralize reports
-Split & prepare materials for all trade programs
-Sending & receiving documents to HQ – invoices, contracts
-Managing communication with provider partners
-Create and maintain strong communication between departments;
The position is available for a period of 24 months;
- University degree or in progress
- MS Office skills
- Basic English
- Integrity and trust
- Good organizational skills
- Action results oriented person
- Work experience: Entry- level (experience in Commercial area is a plus);
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă