Post contabilitate pentru clinica medicala
FISA POST CONTABIL
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:
- Este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- Foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens,
- Se ocupa in timpul de munca exclusive de indatoririle sale ori de sarcini dispuse de sefii ierarhici
- Are obligatia de a respecta programul de lucru stabilit de conducerea societatii;
- Tine evidenta contabila la:
- plati casa, incasari- plati banca, facturi emise, facturi primite; - Completeaza : jurnal vanzari, jurnal cumparari, registru jurnal;
- Tine evidenta decontarilor : ordine de plata ( furnizori ocazionali, plati buget asigurari sociale );
- Informeaza clientul cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar
- Verifica corelatiile dintre conturi si intre datele contabile si gestiuni –unde este cazul
- Plati buget stat TVA , impozit, urmarire incasari;
- Introducere date, urmarire clienti, banca – decontari, diverse;
- Pregatire inchidere luna – cumulat gestiune monitorizare, reglari conturi;
- Pregatire facturare, facturare, distribuire facturi, urmarire si centralizare clienti;
- Intocmire jurnale, listare note contabile;
- Asigura legatura permanenta cu organele bancare si cele fiscale in vederea efectuarii in termen a operatiunilor de incasari si plati;
- Intocmeste documentele necesare efectuarii operatiilor de incasari si plati prin banca, inclusiv a celor in numerar;
- Efectueaza verificarea si legalitatea documentelor si operatiilor financiare stabilite de directorul societatii;
- Asigura respectarea masurilor adoptate in vederea pastrarii secretului documentelor si informatiilor care prezinta importanta pentru societate;
- Intocmeste la termenele stabilite informarile, rapoartele si situatiile cerute de administratorul societatii;
- Emite facturile in urma raportarilor catre CASMB efectuate de personalul administrativ.
- Analizeaza contabil / fiscal documenete si aplica legislatia in vigoare
- Inregistreaza cronologic si sistematic documentele primare in sistemul contabil
- Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate
- Informeaza clientul cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar
- Urmareste primirea completarilor.
- Verifica corelatiile dintre conturi si intre datele contabile si gestiuni –unde este cazul
- Repartizeaza platile efectuate de client la bugetele de stat pe baza fisei de platitor/ dosarului fiscal
- Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor fizica si electronica.
- Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica.
- Ajuta receptia si departamentul administrative cu furnizarea de informatii, verificarea corectitudinii efectuarii procedurilor din punct de vedere fiscal.
- La solicitarea conducerii mai intreprinde si alte sarcini care vizeaza necesitatea societatii.
Descrierea responsabilitatilor postului :
- Asigura un climat de colaborare cu celelalte departamente din firma.
- Asigura confidentialitatea informatiilor cu care intra in contact.
- Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei.
- Respecta regulamentul de ordine interioara si are obligatia de a se adresa corect si clar in raspunsurile formulate catre terti respectand termenele din fluxurile si regulamentele interne.
- Comunica pe
- mail, utilizeaza Next Cloud pentru stocarea online a documentelor.
Fata de echipamentul din dotare :
- Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea departamentului.
- Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea
- Foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
- Nu instaleaza programe si alte aplicatii
In raport cu obiectivele postului :
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor contabile personale
- Raspunde de intocmirea si arhivarea, conform legii, a docume
- Evalueaza timpul mediu trecut de la depasirea de catre clienti a termenului de prezentare a documentelor contabile solicitate
- Raspunde de intocmirea corecta si la termen a raportarilor lunare, trimestriale si anuale, precum si a rapoartelor solicitate de clientii din portofoliu sau de catre sefii ierarhici
- Raspunde de onorarea taskurilor la timp, precum si respectarea termenelor de
- line - Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor
Privind regulamentele / procedurile de lucru :
- Respecta, cunoaste si aplica Regulamentului Intern si a Regulamentul de Organizare si Functionare
- Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor).
- Transmite la timp situatiile si informarile solicitate de conducere
- Respecta termenele si intervalele de timp agreate cu clientii din portofoliu
- Participa la toate activitatile de resurse umane cu privire la organizarea muncii, angajarea si integrarea de noi angajati, diverse forme de evaluare si instruire profesionala, proprii sau a altor angajati, dupa caz
Conditiile postului de lucru :
Programul de lucru 8 ore
Conditiile materiale:
- Ambientale : Nu lucreaza in conditii ambientale deosebite.
- Deplasarea : Se deplaseaza frecvent in afara firmei.
- Spatiu : Are birou propriu/ imparte biroul cu adminstratia.
- Conditii suplimentare: laptop, telefon(optional).
Gradul de autonomie:
Nu are autoritate asupra altor posturi
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate):
- Nu poate delega sarcini
- Poate inlocui alte persoane doar prin decizie scria si cu aprobarea prealabila a membrilor din conducere
Specificatiile Postului:
1. Nivelul de studii Studi medii sau studii superioare economice;
2. Calificarea necesara:
• Cursuri de
- de preferinta.
• Operare PC: Word, Excel, programe de contabilitate.
• Limba engleza obligatoriu.
3. Competentele postului (pachet de competente)
• cunoasterea la nivel profesionist a legislatiei in domeniul
- contabil;
• abilitati de comunicare
• capacitate de analiza si sinteza;
• memoria cifrelor;
Capacitate de autoorganizare si punctualitate;
• stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini;
• rezistenta la efort si stres;
• discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
• memorie dezvoltata, judecata rapida;
• capacitate de deductie logica.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă