Reprezentant Relatii Clienti
Descrierea locului de muncă
Pentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un nou coleg, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.
Ca Reprezentant Relatii Clienti …
- TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilor
- ITI place sa comunici
- TU ai un nivel ridicat de empatie
Te vezi in acest rol de Reprezentant Relatii Clienti? Atunci TU esti persoana pe care o cautam!
CE ITI OFERIM
Ai posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.
In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:
- Oportunitati de dezvoltare prin training
- Un program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK
- Un salariu competitiv
- Activitate se desfasoara fizic la sediul nostru , care se afla in centrul orasului, aproape de metrou
- Sisteme si instrumente specifice digitale (intranet, sistem de reclamatii online, baza de date cu clienti)
- Sansa de a concura, de a castiga si de a sarbatori performantele excelente
- 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen
- Tichete de masa, tichete de vacanta acordate in functie de vechime, asigurare medicala, bonus aniversar, petrecere anuala pentru toti angajatii, teambuilding, zi libera de ziua ta
- Zile de concediu in plus: dupa 3 ani - 23 zile, dupa 5 ani - 25 de zile, dupa 7 ani - 27 de zile
CE VEI FACE LA NOUL TAU JOB
Tu esti primul contact pentru clientii nostri. In departamentul de Relatii Clienti de la JYSK activitatea noastra principala este aceea de a ne ocupa de cerintele clientilor pe care le primim prin diferite canale de comunicare, de a rezolva problemele acestora si de a le preveni in viitor.
- Te ocupi de reclamatiile sau de cerintele clientilor prin telefon,
- mail, chat sau pe social media - Ajuti la cresterea vanzarilor prin identificarea nevoilor clientilor atunci cand discuti cu acestia
- Esti parte
- o echipa orientata spre rezultate care lucreaza
- un mediu dinamic si care se adapteaza in situatii dificile - Ai control asupra activitatii tale si vei gasi solutii pentru clienti
- un mod profesionist, pozitiv si competent - Lucrezi
- un mediu placut alaturi de colegii tai si ai ocazia sa colaborezi cu acestia astfel incat sa depasiti asteptarile clientilor - Oferi informatii despre activitatea companiei tuturor celor care au nevoie
CE CAUTAM LA TINE
- Empatie, iti place sa asculti activ si sa le oferi suport clientilor
- Esti profesionist si deschis sa comunici
- Intelegi nevoile clientilor si oferi solutii in functie de acestea
- Iti place sa lucrezi in echipa si iti doresti sa fii
- un mediu distractiv si dinamic unde cunostintele si informatiile sunt impartasite - Intelegi importanta rezolvarii la timp a unor probleme pe care clientii le pot avea deoarece acestia sunt pe primul loc
- Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor cat si in privinta programului de lucru; vei lucra in ture (de obicei intre orele 09:00 - 17:30 sau 11:00 - 19:30 si in weekend
- Sa scrii si sa vorbesti perfect limba romana; Engleza este un avantaj extraordinar pentru dezvoltarea carierei la nivel international si pentru a comunica cu ai tai colegi din toata compania
- Cunostinte de baza in tehnologie – stii sa folosesti un computer, esti rapid si scrii corect la tastatura, nu ai nicio problema in a invata noi programe sau a citi si intelege ghiduri si proceduri
ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!
Procesul de recrutare in Romania:
Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de recrutare pe adresa de
- mail sau la numarul de telefon cu care ai aplicat.
Informații suplimentare
DESPRE NOI
Credem ca angajatii nostri sunt cheia succesului nostru, pornind de la un magazin in 1979 la peste 3. 300 de magazine in intreaga lume in prezent. In Romania ne dorim sa ajungem la 200 de magazine in toata tara. De aceea, ne straduim sa oferim dezvoltare si posibilitati de crestere in cadrul JYSK si, de asemenea, ne mandrim sa rasplatim angajamentul si efortul angajatilor nostri. Cele trei valori fundamentale ale noastre JYSK – bun comerciant, bun coleg si spirit corporatist – exprima comportamentul si atitudinea la care ne asteptam unul de la celalalt. Avem incredere unul in altul si credem in delegare si libertate cu responsabilitate.
JYSK accepta pe toata lumea, indiferent de varsta, identitate de gen, rasa, orientare sexuala, etnie si experienta. Impreuna, ne asiguram ca avem o cultura incluziva care incurajeaza, sprijina si celebreaza vocile diverse ale angajatilor nostri. Pentru ca mai multe talente si personalitati unice ne ajuta sa formam o echipa mai puternica.
Pentru mai multe informatii, te rog sa intri pe pagina noastra de cariere.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă