Senior Auditor
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Companie infiintata in anul 2009, cu scopul de a oferi servicii de audit financiar și consultanta
- contabila cu adevarat de calitate pentru societăți de dimensiuni medii și mari, fie ele societăți locale sau subsidiare ale unor grupuri internationale. Cei doi parteneri ai societatii au dobandit expertiza și experienta semnificativa in cadrul Pricewaterhouse
Coopers, activand in domeniul auditului financiar si al consultantei de management. Ei au efectuat si condus diverse angajamente de audit financiar pentru societati multinationale ale caror situatii financiare au fost intocmite in conformitate cu diferite cadre de raportare financiara, cum ar fi International Financial Reporting Standards (“IFRS”), US GAAP, German GAAP, Italian GAAP, etc. De asemenea, au facut parte din proiecte de evaluari de intreprinderi, fuziuni și achizitii de societăți, due diligence, etc.
Societatea este membra a Association of Chartered Certified Accountants din Marea Britanie și a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.
Servicii oferite: Audit si asigurare, audit intern, fuziuni si divizari, preturi de transfer, compilari situatii financiare, tranzactii si due diligence financiar.
Cerinte:
- Experienta profesionala de minim 4 ani in servicii de audit
- Certificat ACCA
- Cunostinte tehnice: Excel si Word
- Nivel limba engleza: nivel avansat
- Stil personal: persoana organizata, cu spirit de initiativa si abilitati de coordonare.
Responsabilitati:
- Gestionarea proceselor de audit pentru clientii companiei (din diverse industrii)
- Interactiunea cu auditul clientilor se va desfasura one by one (nu se vor gestiona mai multi clienti in paralel);
- Implicarea in procesul de training si mentoring al juniorilor din companie;
- Pastrarea caracterului confidential al informațiilor la care are acces pe parcursul
- desfasurarii activitatii atat in cadrul companiei, cat si în relatia directa cu clientii;
- Implicarea in dezvoltarea, aplicarea si actualizarea procedurilor profesionale ale companiei
Career path:
Compania sustine si pune la dispozitie resursele necesare pentru dezvoltarea profesionala a angajatilor, in functie de abilitatile si dorintele acestora de a se implica activ in procesele companiei (exemple: coordonarea echipei, coordonarea proiectelor importante etc).
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă