Site Manager
DESPRE CLIENT
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cei mai importanți jucători din România din industria frigului, furnizor de soluții tehnologice pentru congelare și refrigerare pentru industria alimentară și în general, soluții pentru crearea unui mediu controlat: centre logistice, abatoare, hipermarket-uri, depozite de frig pentru legume și fructe, etc. (cu temperaturi ce pot să coboare până la -40 de grade Celsius).
Compania a realizat de-a lungul timpului numeroase proiecte greenfield, inclusiv în dezvoltarea instalațiilor frigorifice cu dioxid de carbon, domeniu ce necesită dotări tehnice și pregătire specială a personalului. Multe dintre echipamentele și tehnologiile furnizate de Clientul nostru sunt folosite pentru produse pe care le întâlnim în viața de zi cu zi, fie direct în magazinele de unde ne facem cumpărături, fie prin intermediul produselor pe care le consumăm și care au fost depozitate în spații climatizate de acesta.
Proiectarea, planificarea și instalarea sistemelor de monitorizare și control al instalațiilor de refrigerare și congelare se face utilizând soft-uri complexe de proiectare pe calculator cu respectarea celor mai noi principii și norme ce țin de managementul energiei și protecția mediului.
Printre produsele realizate de companie se numără: echipamente comerciale și industriale de refrigerare, mobilier frigorific, camere modulare, soluții de abatorizare pentru industria cărnii, tuneluri de congelare și centre logistice cu atmosferă controlată.
Aflată în creștere, compania se află în căutare de noi colegi.
Descrierea jobului
Căutăm un Site Manager, pentru București și/sau Iași.
Scopul principal al postului este organizarea, coordonarea și controlul activităților desfășurate la punctul de lucru.
RESPONSABILITĂȚI
- Organizează, coordonează și controlează activitățile desfășurate la punctul de lucru pentru care este desemnat responsabil;
- Conduce montajul echipamentelor, utilajelor și instalațiilor în site, la beneficiar;
- Asigură necesarul forței de muncă și necesarul de resurse tehnico-materiale, în conformitate cu termenele de execuție la lucrările pe care le coordonează;
- Menține în permanență relația cu beneficiarul;
- Colaborează cu echipa de proiect;
- Asigură respectarea termenelor de execuție și conditiile de calitate;
- Elaborează liste cu subansamble în vederea aprovizionării;
- Acordă suport managerului de proiect la elaborarea normelor de timp de muncă la lucrările executate, pentru proiectare;
- Organizează personalul alocat în vederea execuției lucrărilor – propriu și/sau subcontractori;
- Controlează calitatea lucrărilor pentru asigurarea prevederilor din documentațiile tehnice. Verifică situația din șantier să corespundă cu fișa tehnică a lucrării și cantitatea de materiale prevăzute în proiect;
- Urmărește respectarea graficelor de execuție stabilite – tehnic, calitativ, cantitativ;
- Răspunde de respectarea termenelor, calitatea lucrărilor, întocmirea documentelor necesare pentru lucrările executate;
- Asigură transmiterea situatiilor specifice către Project Manager.
Candidatul ideal
Educație și Experiență
- Studii superioare în domeniul tehnic, preferabil Facultatea de Instalații;
- Experiență minim 3 ani în montaj de instalații HVAC.
Alte cerințe
- Cunoștințe operare PC - AutoCAD, MS Project, Word, Excel, Outlook, etc. ;
- Limba Engleză nivel mediu;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări în țară.
Personalitate
- Abilități foarte bune de comunicare și negociere;
- Bune abilități de comunicare, negociere și relaționare;
- Aptitudini de planificare, organizare și punctualitate;
- Capacitate de analiză, sinteză, organizare și planificare;
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- Abilități de management și coordonarea echipei de lucru;
- Atitudine pozitiva și abilități de motivare a echipei;
- Spirit de echipă și de colaborare.
OFERTĂ:
- Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos;
- Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă, într-un colectiv tânăr și dinamic;
- Faci parte dintr-o echipă de top și o companie reprezentativă pentru industria sa în România;
- Pachet salarial competitiv;
- Abonament medical;
- Tichete de masă/diurnă;
- Bonusuri în funcție de performanță;
- Prime de sărbători;
- Autoturism de serviciu;
- Concediu de odihnă 21 zile anual.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă