Specialist Achizitii
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Responsabilitati:
✓ Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale si servicii;
✓ Solicita oferte de pret, face comparatii completei;
✓ Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare;
✓ Negociaza preturile cu furnizorii pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata;
✓ Verifica din punct de vedere comercial contractele de achizitii;
✓ Identifica activ noi furnizori, pentru diversificarea si optimizarea portofoliului de furnizori si subcontractori locali;
✓ Supervizeaza activitatea specialistilor de achiitii in procesele de: pregatire, lansare si
urmarire a comenzilor de achizitie (cu formular) a tuturor materialelor si a
serviciilor/lucrarilor;
✓ Realizeaza impreuna cu Managerul de Proiect/Seful de Santier si seful ierarhic necesarul de aprovizionat, in concordanta cu lucrarile aflate in curs de executie;
✓ Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
✓ Informeaza furnizorii despre neconformitati si problemele de calitate, cantitate, defecte, garantii etc. si se asigura de solutionarea lor;
✓ Participa la sedinte saptamanale cu membrii departamentului productie (din santiere),
pentru a asigura buna functionare;
✓ Realizeaza, deplasari pe teren – in santiere pentru indeplinirea anumitor sarcini.
Cerinte:
✓ Studii superioare tehnice;
✓ Experienta pe o pozitie similara de minim 5 ani;
✓ Experienta in domeniul comercial, tehnic si
- financiar;
✓ Buna cunoastere a furnizorilor de servicii si materiale de constructii;
✓ Excelente abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii;
✓ Cunostinte avansate de limba engleza;
✓ Permis de conducere cat B.
-
Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Sales Consulting Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 7. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!