Specialist Comunicare și Employer Branding
Răspunde la anunț#Cariera
Ta începe cu a face ceea ce iubești
✔ Conceptele precum “comunicare strategică”, “platformă de comunicare”, “coordonare proiecte”, “recrutare”, “marketing”, “imagine de brand” fac parte din sfera intereselor tale?
✔ Îți vine natural să comunici și crezi că un bun comunicator este, înainte de toate, un bun ascultător al celor din jur?
✔ Îți dorești să faci parte
- un mediu de lucru orientat spre performanță, unde îți vei cultiva abilitățile de comunicare, de integrare și de colaborare, și care, în același timp, pune omul în centrul oricărei acțiuni?
✔ Mai mult decât atât, te încântă posibilitatea unei schimbări în carieră prin angajarea în cadrul unei companii de top în domeniul DIY și home improvement.
✔ Crezi că locul de muncă nu este doar o sumă de activități care îți asigură supraviețuirea, ci o ocazie de a aduce un impact pozitiv dezvoltării tale, companiei, mediului, comunităților din care facem parte.
Dacă
- ai regăsit, înseamnă că ești persoana pe care
- ar plăcea să o întâlnim. Cariera ta merită să fie în cadrul unei companii care pune preț pe respect, generozitate, simplitate și coerență.
Cum ești
- Cu excelente abilități de comunicare – interacțiunile cu cei din jurul tău sunt întotdeauna bazate pe empatie, deschidere și comunicare, iar calitatea abilităților tale de relaționare se poate observa atât verbal și în scris, cât și audio sau video, oricare ți-ar fi audiența;
- Organizat – dedicarea de care dai dovadă atunci când planifici și prioritizezi proiectele susține un mediu de lucru eficient și calitatea muncii tale și a colegilor tăi;
- Cu spirit de echipă – ascultarea activă și colaborarea sunt unele din puncte tale forte și preferi să-ți vezi obiectivele duse la bun sfârșit alături de o echipă armonioasă;
- Orientat spre soluții – ai o atitudine proactivă, dinamică și nu ți se pare suficient doar să rezolvi o problemă, ci cauți întotdeauna soluții alternative în vederea creșterii eficienței în ansamblu;
- Cu capacitate de analiză și sinteză – execuția rolului tău de informare este bine definită, îți păstrezi viziunea generală asupra lucrurilor, navighezi cu ușurință printre materialele obținute și reușești să transmiți concluzii coerente și în linie cu valorile brandului.
Ce vei face
Coordonarea comunicării interne
- Pui în practică strategia de comunicare internă ținând cont de valorile companiei;
- Creezi materiale pentru comunicare internă, susții transmiterea acestora și propui proiecte de comunicare;
- Animi platforma de Comunicare Internă a companiei pe diverse proiecte;
- Organizezi evenimentele interne ale companiei;
- Observi ambianța socială, susții comunicarea intercolegială prin disponibilitate și ajuți în transmiterea mai departe a informațiilor necesare pentru a îmbunătăți condițiile de lucru;
Employer Branding
- Participi la implementarea strategiei de Employer Branding;
- Monitorizezi canalele de Social Media pe care suntem prezenți în calitate de angajator;
- Implementezi și monitorizezi calitatea de angajator, urmărești și participi la calendarul evenimentelor de Employer Branding, alături de târgurile de
- uri ale companiei; - Evaluezi indicatorii KPI și monitorizezi rezultatele;
- Sprijini realizarea tuturor materialelor care au legătură cu procesul de recrutare și integrare noi colegi;
Atitudine și relaționare
- Ești politicos, disponibil și comunicativ cu toți cei care intră în contact direct sau indirect cu Leroy Merlin;
- Susții relația cu furnizorii în zona de comunicare, evenimente și Employer Branding;
- Ești orientat către evoluția ta și a celor din jur, te implici și susții un mediul de lucru plăcut;
- Adopți un comportament în linie cu valorile companiei, respecți regulamentul intern și optimizezi costurile, acolo unde se poate;
Colaborări
- Cu echipele de recrutare și marketing pentru susținerea unei imagini coerente de brand, iar cu restul departamentelor pentru o susținerea unei comunicări eficiente.
- Cu magazinele, la nivel național, pentru care ai un rol de suport.
Ce ne dorim să ai
- Studii superioare - absolvent din sferele Comunicare, Jurnalism sau Marketing;
- Experiență:
- minim 2 ani în domeniile mai sus menționate;
- crearea de materiale scrise către o audiență;
- cunoștințe de bază în Digital Marketing;
- Abilități - de învățare a platformelor utilizate de companie, de comunicare și de analiză;
- Atitudine de lucru - sociabilă, deschisă, orientată către evoluție, responsabilă și de bun organizator;
- Operare PC - cunoașterea foarte bună a pachetului G-Suite, plus Cloud, orientare către tehnologie.
- Filmare și prelucrare video- unoștințe și disponibilitate de a deveni autonom în folosirea materialelor și softurilor ( non profesioniste) de filmare și prelucrare video.
Ce vei găsi la noi
- O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
- Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
- Ocazia de a fi parte
- o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește; - Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
- Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
- Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
– Flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
– Card pentru tichete de masă;
– Zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
– Suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
– Recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
Care este următorul pas
Trimite-ne CV-ul și hai să stăm de vorbă! Abia așteptăm să ne povestești despre tine, să planificăm pentru viitor și să îți începi #Cariera
Ta la Leroy Merlin.
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 21 magazine din 15 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Și nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă