Specialist Suport Tehnic cu Limba Franceza
Răspunde la anunțSince 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Clientul nostru este cel mai mare furnizor de servicii IT din Europa, care
- a inceput activitatea in 2006 cu o echipa de 20 de persoane ajungand in prezent sa depaseasca 1000 de angajați pasionati de inovatie si tehnologie.
Centrul de servicii partajate din Romania reprezintă o funcție cheie în strategia grupului, furnizând servicii de suport tehnic pentru majoritatea clienților in nouă limbi de circulație internațională.
Ce vei face?
- Single Point of Contact pentru oferirea de solutii tehnice prin mijloacele puse la dispozitie;
- Preluarea apelurilor telefonice in limba franceza (in proportie de 90%), respectiv limba engleza (in proportie de 10%) pentru utilizatorii aflati in Franta, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc. ;
- Inregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, retea etc. ) si depanarea lor pe baza procedurilor de lucru;
- Monitorizarea tichetelor si transferul catre echipele competente pentru rezolvarea incidentelor;
Cum stii ca esti potrivit?
- Detii un nivel avansat de limba franceza (B2);
- Detii o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
- Iti place sa comunici cu clientul si ai capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
- Esti deschis catre training si formare in zona tehnica.
- Aditional (ideal dar nu obligatoriu), detii cunostinte in ceea ce priveste functionarea unor aplicatii, depanare, notiuni informatice (Outlook, VPN, Microsoft Office suite, adrese IP, erori imprimanta etc. ) si esti familiarizat cu notiuni de networking, Active Directory, Service
Now, Citrix etc.
Asteptam sa ne cunoastem!
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă