Team Leader Maintenance Management
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Responsabilitati:
• Gestionarea si supravegherea unitatii de management a mentenantei in conformitate cu obiectivele definite;
• Dezvoltarea si coordonarea initiativelor din departamentul de mentenanta;
• Asumarea responsabilitatii pentru standarde, guvernanta si procese in aria de responsabilitate;
• Definirea, coordonarea si planificarea bugetelor pentru dezvoltarea activitatilor si investitii in echipamente;
• Asigurarea functionalitatii procesului de intretinere preventiva si predictiva, precum si a celor neplanificate;
• Propunerea si implementarea masurilor pentru imbunatatirea performantei echipelor, flexibilitatii organizationale si managementul schimbarii;
• Asigurarea unei abordari standardizate privind implementarea LTPM, a proceselor si sistemelor de mentenanta in conformitate cu procedurile interne;
• Implicarea in subiectele privind escaladarea din proiecte/productie/reclamatii privind calitatea;
• Coordonarea, planificarea si gestionarea activitatilor pentru a asigura disponibilitatea tehnica a echipamentelor de productie;
• Gestionarea activitatii de intretinere in API PRO (activitati de intretinere planificate/neplanificate, piese de schimb inlocuite, planificarea resurselor etc. ) in conformitate cu procedurile specifice standard;
• Asigurarea instalarii si miscarii de echipamente respectiv recalificarea acestora si a uneltelor de sertizare;
• Asigurarea monitorizarii, analizei si imbunatatirii de performanta a proceselor;
• Sustinerea reducerii inventarului in ceea ce priveste piesele de schimb.
Cerinte:
• Studii superioare tehnice in inginerie sau alte domenii conexe;
• Minim 5 - 10 ani experienta profesionala in managementul mentenantei echipamentelor;
• Foarte bune cunostinte de management al echipamentelor, optimizare de procese si cunostinte tehnice;
• Foarte bune abilitati de rezolvare a problemelor si luarea deciziilor in mediul de productie;
• Experienta in managementul echipelor;
• Capacitate de analiza si sinteza, organizare, rigurozitate, prioritizare;
• Capacitate de adaptare la situatii noi, flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei;
• Limba engleza nivel avansat.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă