Treasury Manager
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Responsabilități:
- Gestionarea și coordonarea activitatea departamentului de Trezorerie.
- Administrarea portofoliului de numerar, monitorizând fluxurile zilnice și planificând plățile și schimburile valutare.
- Încheierea tranzacțiilor de trezorerie, având în vedere nevoile de lichiditate, riscurile asociate, limitele stabilite și obiectivele de profitabilitate.
- Administrarea investițiilor și lichidităților trezoreriei, asigurându-te că expunerile rămân în limitele aprobate intern.
- Gestionarea evidenței operațiunilor de creditare, acreditivelor, plasamentelor de fonduri și necesităților de lichidități.
- Elaborarea rapoartelor privind fluxurile de numerar pe termen scurt, mediu și lung.
- Coordonarea și verificarea activităților de închidere financiară lunară și anuală.
- Întocmirea
-
- ului. - Pregătirea și verificarea statisticilor și rapoartelor financiare, asigurând corectitudinea calculului și funcționalitatea acestora.
- Dezvoltarea, implementarea și optimizarea procedurilor interne ale departamentului de Trezorerie, precum și reprezentarea companiei în relațiile cu băncile și emitenții de tichete de valoare.
- Gestionarea bugetării conturilor de care ești responsabil, inclusiv cheltuielile cu dobânzile și altele asociate.
Cerințe:
- Studii superioare absolvite în domeniul economic;
- Minim 7 ani experiență profesională anterioară într-un rol similar, cu cel puțin 2 ani de experiență în coordonarea unei echipe din domeniul
- contabil; - Competență avansată în utilizarea pachetului MS Office (Excel, Word, Power
Point); - Abilități excelente de leadership și coordonare a echipelor;
- Persoană foarte bine organizată, ai gândire analitică și atenție sporită la detalii;
- Cunoștințe în utilizarea unui software de contabilitate, ideal SAP FI;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă