Sfaturi pentru a vă ajuta să lucrați cu succes de acasă
Fiecare lucrător la distanță se confruntă cu provocări unice, de la distrageri neobișnuit de dificil de evitat, până la sarcini din ce în ce mai complexe acasă care fac dificilă găsirea unui echilibru sănătos între viața profesională și viața personală. Aspectele specifice telelucrului înseamnă că trebuie să vă planificați din timp pentru a lucra cu succes de acasă. Când dezvoltați niște obiceiuri bune și urmați câteva sugestii cheie, puteți face față oricăror capcane „de acasă” care vă apar.
Comunică activ
Dacă nu vă aflați în același birou cu șeful și colegii dvs., trebuie să vă duceți abilitățile de comunicare la nivelul următor. Utilizați e-mail, apeluri telefonice, apeluri video, software de chat online și orice alte instrumente la dispoziția dvs. Întrebați când și cum vor oamenii să vă audă și urmați aceste preferințe.
Specificați așteptările
Clarificarea așteptărilor începe cu conversații frecvente și transparente cu șeful și colegii de muncă și asigură-te că știi ce și când se așteaptă de la tine. Continuați să gestionați așteptările pe măsură ce continuați cu proiectele și sarcinile, furnizați actualizări și solicitați explicații după cum este necesar. Când vă respectați termenul limită, solicitați feedback pentru a vă asigura că ați făcut ceea ce trebuia să faceți.
Stabiliți programul de lucru
Decideți-vă programul normal de lucru și anunțați-l pe supervizor și colegi despre programul dvs. Apoi, faceți tot ce puteți pentru a-l păstra. Colegii dvs. de muncă trebuie să știe când veți fi disponibili pentru sarcini de lucru și întâlniri și când veți avea timp și timp personal.
Îmbracă-te pentru muncă
Oricât de tentant ar fi, rezistați impulsului de a rămâne în pijamale toată ziua și îmbrăcați-vă ca la muncă în fiecare zi. Nu numai că vei dori să arăți profesionist în videoconferințe, dar să te îmbraci dimineața îți va schimba creierul în modul „lucru”.
Creați un spațiu dedicat pentru birouri
Când creați un spațiu de birou la domiciliu care este special pentru munca dvs. și nimic altceva, veți fi inevitabil mai puțin deranjați. Găsiți o cameră (sau un colț) în casa dvs. care nu este folosită pentru altceva și transformați-o în propriul spațiu de lucru.