Greșeli care te împiedică să obții un loc de muncă
Căutarea unui nou loc de muncă este o provocare și o frustrare, dar, pe de altă parte, este și plină de noi oportunități și speranță.Pentru cei care își caută un loc de muncă cinstit, nu există nimic mai îmbucurător decât să fie sfătuiți să își verifice de două ori CV-ul. Cu toate acestea, orice recrutor vă va spune că există un număr șocant de CV-uri pe care le primește care fie sunt pline de erori, fie încalcă în mod deschis liniile directoare ale ofertei de muncă.O parte din această situație poate fi cauzată de o neconcordanță între sfaturile privind CV-ul și așteptările recrutorului.
Erorile comune pe CV-uri
Specificați date vagi de angajare
Când recrutorii văd pe CV-ul dumneavoastră date care nu includ luni, ei presupun automat că ceva nu este în regulă. Dacă bănuiesc că ascundeți o lacună în ocuparea forței de muncă, vor lua o tonă mai tare și vă vor considera necinstit. Dacă sunt ocupați, vor arunca CV-ul la coșul de gunoi în loc să se întrebe de ce există lacune.Folosiți un format cronologic cu accent pe rezultatele din ultimii trei până la șapte ani. Mulți candidați, în special cei cu multă experiență, sunt încurajați să își scurteze CV-ul la o pagină. Cu toate acestea, majoritatea detaliilor trebuie să se încadreze într-un interval de timp recent.
Nu reușesc să identifice și să elimine experiența profesională irelevantă
O greșeală pe care o fac mulți oameni în CV este că se simt obligați să includă fiecare loc de muncă,inclusiv joburile part-time pe care le-au avut încă din facultate. Scrierea informațiilor din CV-ul pe viață în acest fel arată lene și o lipsă generală de înțelegere.
Subliniați informații incorecte
Nu evidențiați compania pentru care ați lucrat, evidențiați poziția dumneavoastră în cadrul companiei. Aceasta este ceea ce caută recrutorul sau managerul de angajare. Singura excepție de la acest lucru este dacă compania este foarte ușor de recunoscut (Facebook, Google etc.).
Să fiți pregătit să vă dovediți realizările
Dacă aveți de gând să vă lăudați cu creșterea vânzărilor sau cu îmbunătățirea eficienței proceselor, susțineți aceste afirmații cu statistici reale și cu o explicație a modului în care ați realizat aceste performanțe.