Sfaturi despre cum să gestionezi stresul la locul de muncă
Stresul la locul de muncă poate provoca probleme de somn, dificultăți de concentrare, dureri de cap, dureri de stomac și schimbări de dispoziție. Stresul continuu poate cauza un sistem imunitar slăbit, hipertensiune arterială, boli de inimă, insomnie, obezitate, depresie și alte afecțiuni grave de sănătate, indiferent de industria sau poziția pe care o ocupați. Ce puteți face pentru a reduce nivelul de stres
Țineți un jurnal
Pentru a gestiona mai bine stresul, țineți un jurnal cu modul în care reacționați la situațiile din timpul zilei și cum vă sechestrați. Acest lucru vă va ajuta să identificați care evenimente sunt factori cheie de stres pentru dumneavoastră, astfel încât să le puteți atenua sau să găsiți modalități mai bune de a reacționa.
Concentrați-vă pe respirație și familiarizați-vă cu calmul interior
În mediul de lucru rapid de astăzi, este ușor să vă simțiți copleșit. Pentru a minimiza stresul, inspirați și expirați adânc atunci când este necesar; fiți răbdător și blând cu dumneavoastră, mai ales dacă sunteți nou în companie sau organizație. Nu se așteaptă de la dumneavoastră să știți totul peste noapte.
Îmbunătățirea abilităților de gestionare a timpului
Există într-adevăr doar 24 de ore într-o zi? Cantitatea de muncă și problemele personale cu care trebuie să vă confruntați în fiecare zi poate fi copleșitoare. O bună gestionare a timpului este extrem de importantă. Unele tehnici obișnuite de gestionare a timpului includ menținerea unor liste de elemente care trebuie abordate zilnic și programarea unor blocuri de timp pentru a aborda elemente specifice. Rețineți că atunci când spuneți "da" unui element, în mod inerent spuneți "nu" altuia. Prioritizați-vă activitățile și faceți o listă cu A, B și C. Lista C va fi făcută când va veni timpul, în timp ce lista A are cea mai mare prioritate.
Învățați să spuneți "nu"
Pentru mulți dintre noi, să spunem "nu" cuiva este dificil, dar dacă vrem să ne păstrăm sănătatea și sănătatea mintală, este uneori o necesitate. Acest lucru este valabil mai ales atunci când ni se cere să facem o activitate în afara sarcinilor zilnice de la locul de muncă sau când ni se cer prea multe lucruri.
>