Sfaturi de productivitate care funcționează cu adevărat
Treceți vreodată la sfârșitul zilei de lucru sentimentul că abia v-ați citit e-mailurile? Într-o lume a distragerilor digitale, nu este ușor să găsești timp să te concentrezi.Cu o durată medie de atenție în fața unui computer estimată la doar 40 de secunde înainte ca un lucrător să fie atras în lumea virtuală, nu este de mirare că adesea ne este greu să ne mișcăm și să ne facem treaba.
Monitorizează-ți comportamentul online
Primul pas pentru a crește productivitatea la locul de muncă este să înțelegi exact cum îți petreci timpul. Fie că răspundeți la e-mailuri, trimiteți facturi, actualizați sistemele de arhivare sau postați inspirație pentru decorațiuni interioare pe un tablou Pinterest, cartografierea comportamentului dvs. poate dezvălui multe despre ceea ce creează bariere în calea productivității dvs.
Minimizați distragerile
După ce ați identificat comportamentele care vă limitează productivitatea, cultivați un mediu online care să elimine distragerile nedorite. Într-o lume în care aplicațiile și notificările concurează în mod constant pentru a vă capta atenția, curățarea spațiului dvs. de lucru digital vă va ajuta să vă concentrați asupra sarcinii pe care o aveți de îndeplinit.
Finalizați mai întâi cele mai importante sarcini
Care listă de sarcini va avea unele sarcini care sunt mai importante decât altele. Dacă alegeți să finalizați sarcinile la întâmplare din listă, veți ajunge să finalizați o combinație de sarcini urgente și mai puțin urgente în timp ce timpul se scurge. acest obicei crește, de asemenea, probabilitatea de a tergiversa, deoarece este ușor să pierdeți noțiunea timpuluiși să ajungeți să petreceți toată ziua bifând sarcini simple, mai puțin importante.
Utilizați regula 80/20
Regula 80/20 (cunoscută și sub numele de principiul Pareto) a fost descoperită de economistul italian Vilfredo Pareto. El afirmă că, în orice activitate, 80 la sută din rezultate vor proveni din 20 la sută din efort. cu alte cuvinte, 20 la sută dintre sarcinile dumneavoastră sunt atât de esențiale încât contribuie în proporție de aproximativ 80 la sută la succesul dumneavoastră general la locul de muncă. Oamenii foarte productivi aleg să identifice în ce categorii se încadrează activitățile lor și apoi încearcă să limiteze restul de 80 la sută din programul lor pentru a maximiza eficiența și a se concentra pe sarcinile care au cel mai mare impact.
.