Competențele transversale sunt din ce în ce mai căutate de angajatori. Îmbunătățiți-le!
Poate că auziți pentru prima dată termenul de soft skills - acest termen reprezintă abilitățile și calitățile dumneavoastră personale. În timp ce experiența, cunoștințele și educația reprezintă o prioritate, nu este singurul lucru la care se uită un recrutor atunci când decide să vă angajeze. Calitățile care vă fac un angajat excelent și responsabil sunt, de asemenea, cruciale.
Soluționarea creativă a problemelor și inovația
În CV-ul dumneavoastră, asigurați-vă că evidențiați abilitățile dumneavoastră de rezolvare a problemelor și enumerați situațiile în care a trebuit să vă folosiți creativitatea în fața adversității pentru a găsi soluții inovatoare la problemele apărute.
În interviu, exprimați-vă entuziasmul pentru rezolvarea provocărilor. Fiecare loc de muncă are obstacole, iar angajatorii doresc să angajeze persoane care nu se tem să facă față acestor provocări, așa că asigurați-vă că intervievatorul știe că sunteți una dintre aceste persoane.
Abilități de comunicare
Aceasta este o categorie largă: poate însemna orice, de la modul în care conversați cu clienții și colegii până la cât de bine vă transmiteți punctul de vedere în e-mailuri. Capacitatea de a comunica cu clienții și membrii echipei este esențială, și nu doar atunci când încerci să transmiți un punct de vedere. Acum, când cea mai mare parte a comunicării se face prin e-mailuri, chat-uri, apeluri video sau conferințe telefonice, abilitățile puternice de comunicare sunt mai importante ca niciodată.
Managementul timpului
Mutarea către munca de acasă cu jumătate sau cu normă întreagă a fost un mare salt de încredere pentru mulți angajatori și manageri de angajare. Vor fi echipele lor în mod legitim productive departe de theiroffice? Fără structura naturală pe care o oferă o zi la birou, managementul timpului a devenit o abilitate soft care a ajuns rapid în fruntea listei de priorități a multor recrutori.
Managementul timpului înseamnă să știi cum să-ți organizezi programul, atât în timpul zilei, cât și în afara ei, pentru a-ți finaliza proiectele în timp util și eficient. Lucrul de acasă poate de fapt să economisească timp oamenilor prin faptul că economisește naveta, dar poate adăuga, de asemenea, o mulțime de distrageri. Cât de bine puteți să vă concentrați asupra muncii dumneavoastră și să vă gestionați timpul pentru a rămâne productivi fără ca un manager să se uite peste umărul dumneavoastră?
.