Comunicarea cu persoanele dificile este uneori dificilă. Nu lăsați nemulțumirea lor perpetuă să vă strice dispoziția
La locul de muncă, întâlnim adesea oameni cu diferite tipuri de personalități și caracteristici. Colegii sunt diverși și nu întotdeauna te înțelegi cu toată lumea. Câțiva colegi sunt "securiști" care sunt perpetuu nemulțumiți de... citește mai mult
Sfaturi despre cum să depășești frica de a vorbi în public
Palmele transpirate, durerile de stomac, respirația rapidă - acestea sunt doar câteva dintre semnele fricii de a vorbi în public. Mulți oameni simt o nervozitate severă chiar și în legătură cu o prezentare care urmează să fie făcută în... citește mai mult
Munca ta a încetat să te mai împlinească? Încercați să vă reînnoiți "relația"
Ai fost pasionat de profesia ta, ai iubit-o sau ai continuat să te autodepășești și, dintr-o dată, a existat un moment de cotitură în care te-ai trezit venind la serviciu cu mare reticență. Cîteodată, ceea ce se întîmplă este că... citește mai mult
Motive pentru care nu trebuie să pleci de la serviciu
Poate că a fost un eveniment la locul de muncă în care ați spus: "Gata, renunț!". Dar acea zi nu trebuie să fie neapărat astăzi. În timp ce evenimentul poate fi un motiv bun pentru a demisiona, există multe alte motive pentru a rămâne la... citește mai mult
Ce trebuie să luați în considerare atunci când decideți să lucrați pentru un prieten
Multe persoane sunt de părere că o prietenie strânsă cu un supervizor nu este bună pentru relația lor profesională. Nu este neobișnuit ca un subordonat să refuze chiar și o ofertă de tutuire. Dar ce se întâmplă dacă apare situația... citește mai mult
Doriți să lucrați ca și consultant? Pregătiți-vă bine
Companiile sunt în creștere, iar cerințele față de munca angajaților sunt din ce în ce mai mari. Multe companii duc lipsă de expertiză, iar angajații finalizează proiectele cu întârziere sau ineficient. Lipsa de personal duce adesea la... citește mai mult
"Nu am încredere în tine" - Ce trebuie să faci când auzi această propoziție
Încrederea în afaceri este foarte dificilă, adesea imposibilă. Atunci când auziți fraza "Nu am încredere în tine" din partea unui coleg, prima reacție este, de obicei, agresivitatea, persuasiunea sau defensiva. Rareori este întâmpinată cu... citește mai mult
Cum vă dați seama dacă un angajat vă fură?
Majoritatea angajatorilor au încredere implicită în angajații lor. Unii dintre ei se destăinuie adesea celor mai apropiați subalterni în legătură cu chestiuni din viața lor privată, și este firesc să fie așa. Petrecem mult timp cu... citește mai mult
5 motive frecvente pentru a schimba cariera
Există momente în viața fiecăruia dintre noi în care ne oprim și ne întrebăm dacă cariera noastră, locul de muncă, se îndreaptă cu adevărat acolo unde am visat să se îndrepte. Eforturile noastre sunt într-adevăr răsplătite în mod... citește mai mult
Scrieți adesea e-mailuri de afaceri sau personale. Cum să le închei corect?
În secolul XXI, este probabil ca toată lumea să fi trimis cel puțin o dată e-mailuri. Din ce în ce mai multă corespondență este trimisă în format electronic și nu este neobișnuit ca mulți oameni să aibă două adrese de e-mail - una de... citește mai mult