Situații pe care doar recrutorii le cunosc
Să fii recrutor este probabil una dintre cele mai satisfăcătoare cariere, pentru că literalmente schimbi viețile candidaților în fiecare zi. Dar este, de asemenea, una dintre cele mai dificile, pentru că trebuie să fii un marketer,... citește mai mult
Cum să crești productivitatea la locul de muncă
Toată lumea ar dori să fie productivă în timp ce lucrează. Atunci când se lucrează fizic, nivelurile de productivitate pot fi mai ridicate decât atunci când se lucrează la un computer. În timpul muncii fizice, vi se încredințează un... citește mai mult
3 sfaturi pentru a nu mai tergiversa și a te apuca de treabă
Procrastinarea este foarte familiară, în special celor care lucrează într-un birou de acasă, încercând să înceapă propriul proiect, dar și studenților și tuturor celor cărora le place să lucreze pe cont propriu. Mintea noastră este... citește mai mult
Îmbunătățiți-vă procesul de recrutare și angajați cei mai buni
Procesul de recrutare este o procedură care ajută la găsirea, selectarea și, în cele din urmă, la angajarea de noi angajați. Un proces de recrutare sofisticat face mai sigur faptul că în compania dvs. vor lucra persoane calificate care se... citește mai mult
Sfaturi pentru a evita stresul căutării unui loc de muncă
În timp ce căutarea unui nou loc de muncă este incitantă pentru unii oameni, pentru cei mai mulți dintre noi este un moment stresant, cu un viitor incert. Depășirea anxietății legate de căutarea unui loc de muncă duce la un succes mai... citește mai mult
Nu vă fie teamă să vorbiți la locul de muncă, chiar dacă sunteți nou la locul de muncă
Celor mai mulți dintre noi nu le place să fie în centrul atenției la locul de muncă, mai ales când suntem noi. De fapt, aproximativ jumătate dintre angajați nu doresc să fie în centrul atenției sau să contribuie în vreun fel cu ideile... citește mai mult
Aflați ce este un interviu nestructurat
Interviul este o oportunitate de a-l impresiona pe managerul care face angajarea. Deși există mai multe tipuri de interviuri, faptul că știți că veți participa la un interviu nestructurat vă poate ajuta să vă pregătiți și să oferiți... citește mai mult
Nu toată lumea are abilități de management. Tu cum ești?
Dacă vreți să avansați în carieră, nu trebuie să fiți întotdeauna într-o poziție de conducere. A fi supervizor este atât de specific încât nu toată lumea își găsește și reușește într-un rol de conducere. Succesul în carieră... citește mai mult
Gestionarea comportamentului neprofesional la locul de muncă
Gestionarea comportamentului neprofesional la birou poate necesita un anumit efort. Cu toate acestea, este necesar dacă doriți să evitați un mediu de lucru haotic. Un comportament neprofesional poate crea un precedent negativ la locul de muncă,... citește mai mult
Mai mulți factori duc la o schimbare de carieră
Este clar că mergem la muncă în primul rând pentru bani. Putem face abstracție de pretențiile noastre financiare atunci când există un loc de muncă care ne satisface, este aproape de casă etc. Probabil că cei mai norocoși oameni sunt cei... citește mai mult